Lite nytt till basgarderoben

Eftersom alla som kommenterade mitt tidigare inlägg kring konsumtion tyckte det var helt okej med ”köpt” inlägg så kan jag med (typ) gott samvete fortsätta posta sånt, med lite DIY:s och annat inblandat! Har köpt ett fåtal plagg under hösten och alla second hand, vilket gjort att suget efter nya plagg blivit megamegastort. Garderoben klarade sig dock ganska bra ändå i och med att jag shoppat så mycket innan vi blev fattiga😉

Egentligen borde jag prioritera leggings och strumpor, vilket är det faktiskt lider brist på men hur kul är det?

Passade på under asosrean att köpa lite nytt, men lovat mig själv att jag ska köpa sånt som kommer passa med resterande garderob i fortsättningen. Okej att jag köper lite mer annorlunda plagg ibland men allvarligt talat brukar sådana oftast hänga kvar i garderoben om de inte är annorlunda men samtidigt passar in i min klädstil.

Exempelvis har jag en tröja med rymdmotiv som jag tycker är skitsnygg, men den är jävligt svårmatchad så den hänger mest i garderoben. Till och med efter att jag faktiskt provat den med ALLT i garderoben och jag menar allt så tyckte jag fortfarande att den är jobbig att passa ihop med övriga plagg.

Så mindre sånt och mer av detta nedanför🙂

dressescardigansGott nytt år, må 2013 bli ett självälskande, underbart, roligt, fantastiskt trevligt år för er alla!

Kommentera

