30 för 30 uppdatering

Okej, 6 dagar in på 30 för 30 projektet.
Fördelar – Kul att ha bild på alla kläderna. Funderar seriöst på att fotoinventera hela garderoben. Inse att vissa plagg är mer ombytliga är jag tänkt och att andra fan är helt omöjliga och borde säljas. Ha fler ”go to outfits” att välja mellan. Hela urvalsprocessen är vidare också mycket enklare, ”det är dessa kläder jag har att välja mellan”.

Nackdelar – DET ÄR DESSA KLÄDER JAG HAR ATT VÄLJA MELLAN!!!! Vet inte om jag led av tillfällig minneslucka där när jag valde kläder – MEN det är ju svinkallt i november. Och jag har inte valt mitt absoluta favoritplagg för vintern. En stor oversize stickad tröja. Typ som en beige jutesäck. Skulle lätt kunna ha den över precis allting. Jag behöver inte 30 outfits, jag behöver bara en. Jag har också redan ångrat att jag satt in plagg jag finner snygga men svårmatchade. Måste också motstå känslan av att bara dra på mig någonting ur min vanliga rotation varje morgon. JOBBIGT.

Dagens outfit
Kjol och skärp – Asos Curve
Tröja – H&M
Vit tröja underst – Dorothy Perkins
Strumpbyxor – H&M +

Ps, den beiga jutesäcken hänger på garderoben.

 

One thought on “30 för 30 uppdatering

  1. Ping: 30 för 30 – Charlottes första vecka

Kommentera

