30 för 30 på fatshionistas.se

Idag bloggar jag om 30 för 30 på fatshionistas.se, som kommer pågå hela november. En outfit varje dag är det tänkt utifrån 30 valda plagg. Gud va lägligt nu denna månad när jag ska skriva uppsats och mest sitta vid datorn😄. Kommer vara en väldigt snygg uppsatsskribent och arbetssökande!

Trodde faktiskt det skulle bli svårt att ”bara” välja 30 plagg. Jag funderade ett tag på att ta bort tröjor och cardigans ur mixen och skylla på att det är vinter. Men när jag väl drog fram de plagg jag tänkt, började jag inse att det snarare kommer vara svårt att använda alla dessa plagg under 30 dagar..

Förhoppningsvis kommer det inte bli allt för många katastrofoutfits. Men jag har ju valt en del svårmatchade plagg… Så ja, kanske.. Kanske inte… Om du ska köra 30 för 30 i november och har en blogg eller hemsida, länka gärna i kommentarer här eller på fatshionistas.se.

Kommentera

