Ootd – Sluskiga slussen

Har ju flyttat nu och bor i Hägersten istället för Märsta. Wiii! Har bott här en månad, men lägenheten ser ganska anonym ut fortfarande. Blev en hastig flytt efter att värden dragit ut på bytet så länge att hela grejen gick upp i hyresnämnden, där vi fick rätt. HA!

Försöker hitta nytt shoppingområde och hamnade idag i slussen med mamsen.

”Ta ner hakan” ”le!” ”Inte så mycket!” ”Nu ser du sur ut” ”Sluta leta efter mobilen!” – Så skulle jag sagt om jag var tvungen att ta kort på mig. Men mamma bara står tålmodigt och fotar. Och det är därför hon är fotograf och jag inte är det. Hehe

Klänning under är från Lindex Generous – Lindex har generöst skickat den till mig efter att deras pressombud Helen Nord såg att jag bloggat om den, tack!
Recension kommer senare i veckan🙂
Tröja – Monki
Jacka – Fancy Fatshion
Strumpbyxor – HM+
Skor – HM
Väska – Asos
Sjal – Indiska

Slussen är verkligen sluskig. Och ful, nästan så ful att det blir snyggt. .. Nästan.

6 thoughts on “Ootd – Sluskiga slussen

Kommentera

