Lindex bonanza och ett par skor

GAH! Eftersom jag inte har råd med klänningen, gör jag det enda vettiga. Stirrar på alla andra plagg på Lindex hemsida för att liksom intala mig själv att klänningen inte alls är sådär fin som jag VET att den är. Och så är det ju lördag kväll. Och som alla andra vettiga människor sitter jag och gör klädcollage.

Allt plagg är från Lindex Generous och övrigt från Lindex hemsida. Förutom skorna som är från Din sko. Kände att det behövdes ett par skor där. Och Lindex hade inga. Dang it!

Skjorta, treggings, handskar, väska, halsband.

Skjorta, leggings, snodd, örhängen, väska, skor.

Tröja, treggings, snodd, armband, handskar, väska.

.

5 thoughts on “Lindex bonanza och ett par skor

    • BU! Jag fann den lite för slak, behöver en med mer stadja. Såg en liknande igår på monki som såg att vara hyffsat oversize. Hann dock inte prova. Men den hade iaf en krage med mer stadja i.

  1. Ping: Something svart and vinrött this way comes

Kommentera

