Outfit från i måndags

Har pysslat med ett lägenhetsbyte nu i 8 månader.. Ena värden (den vi ska flytta till…) har strulat så mycket att ärendet gick upp i hyresnämnden och i måndags dömdes det till vår fördel. Men det blev väldigt tight om tid så vi ska flytta redan på lördag.. Har alltså 4 dagar på oss att rensa, packa och flyttstäda. Helt jävla insane är det!

På rättegången hade jag på mig en helt olämplig klänning från Monki med världens snyggaste rygg, var dock själv så kunde inte ta bild. Ni får gå in på min pinterest och kolla! Tänkte länka till monkis hemsida, men den var tydligen slutsåld. Ryggen är i alla fall nästan helt urskuren med drapering längst ner. SÅ snyggt och SÅ opraktiskt om man inte kör utan bh. Själv har jag ett hudfärgat linne under för att ändå få till den vampiga effekten.

Denna är i storlek Large och passar oversize på mig som är 50/52.

Väskan är sprillans ny från asos
Halsbandet och leggings från H&M
Skor från Din sko.

4 thoughts on “Outfit från i måndags

  1. Skulle du kunna skriva lite om ASOS? Jag funderar nämligen på att beställa lite därifrån… Hur är storlekarna? Är det enkelt att skicka tillbaka? Hur mycket ligger frakten på? Något annat man ska tänka på?🙂

    Tack för en bra blogg!

Kommentera

