Födelsedagsshopping!

Har fyllt år nyligen och fick lite pengar, som jag eh, spenderade på en stor beställning på asos… (must stop shopping). Blev glatt förvånad att allt utom den vita kjolen satt bra, då jag beställde i 3 olika storlekar. Den svarta klänningen i storlek 20 (har den i mint också, varav jag visste att den var stor i storlek), den marinblå i storlek 22 och kjolarna i storlek 24. Den lavendelfärgade kjolen satt perfekt, men den vita var nästan för tight så den får åka tillbaka till asos. Lika bra i och med att jag bara köpte den för att den var så billig. SUCK! ”Du skall icke köpa kläder bara för att de är billiga”. Vågade mig på två skärp från rean också. Förstår verkligen inte varför de skriver *88cm* som midjemått för 24/26. Dessa fungerar lätt för en midja upp till 120cm.

Kommentera

