Hösten H&M+

Idag har det kommit till lite höstiga kläder på H&M:s plusavdelning och det var på tiden! Sidan har sett otroligt skral ut med så lite som 11 elva plagg ibland.. Nedan har vi ett urval av det som kommit in. Vissa grejer är helt nytt och annat har de haft förut, men i andra färger, exempelvis den vinröda klänningen och de färgade jeansen. Mina personliga favoriter är nog toppen med meshöverdel och sammetsprickar som jag också provar i föregående inlägg, de ärmlösa skjortorna och kavajen med dragkedja på fickorna. Den kostar dock 499kr så tänker vänta och se om jag får någon rabatt innan jag köper den.

Trist att de kläder som jag provade igår inte kommit upp i webbshoppen, förutom prickiga toppen och kjolen då. Tror allt skulle sälja jättebra. Kom igen nu H&M, vill ni inte tjäna pengar!😉

Klicka på bilden för förstoring

2 thoughts on “Hösten H&M+

  1. :O skit bra att H&M har en plusavdelning! Jag går aldrig till H&M för att dem har bara haft små strl….ska plusavdelningen finnas i alla H&M butiker?🙂

    • Nja, den finns bara i större HM butiker, och så vitt jag vet har de börjat ta bort plusavdelningen av någon urbota dum anledning på vissa håll i landet. Dock finns ju HM+ online, även om inte allt som finns i butik finns på nätet. Du får kika in på lokala HM och kolla🙂 Överlag har ju också HM mycket kläder som fungerar i plussize även om storlekslappen säger annat.

Kommentera

