Köp från Asos

Blev visst lite asoscrazy förra månaden.. Har dock fått skicka tillbaka en himla massa som inte passat. Den mintfärgade klänningen beställde jag först i stl 24, vilken var för stor, så jag beställde en 22 som också den var för stor.. Så nu har jag beställt en 20 och hoppas på det bästa. Suck, mina mått har inte ändrats och jag är enligt asos en 24. Så då borde det ju passa?!

Det som också blev tillbakaskickat var den vita skjortan nere i vänstra hörnet.. Missade att det var korta armar, det ville jag ju inte ha! Den mörkblå kjolen satt också väldigt konstigt på mig, liksom stack ut, vilket den iofs gör även på modellen.. Men jag hoppades ändå! Allt annat satt dock bra, (skorna lite för stora) men det kan jag leva med ^^

Har också upptäckt att killavdelningens väskor är en guldgruva! Mycket mer min stil av väskor och ofta till bättre priser!

5 thoughts on “Köp från Asos

  1. Hej! Jag undrar vad du tyckte om de blåa kjolarna? Satt de bra? Vilken storlek tog du (jag brukar ha 2XL på mina underdelar). Jag är väldigt sugen på att klicka hem dem. Tacksam för svar! Kram

    • Tog båda i 24 (52) och de satt bra. Om man kollar storleksguiden så stämmer den bra🙂 Skickade dock tbx den mörka för den var för bylsig för min smak, men har sett den på andra där den varit jättesnygg! Den ljusa behöll jag och försökte färga och bleka. Inget bet!! Haha jävla polyester alltså😄

      • Tack för svar.🙂 Du brukar ha stl 24 i kläder när du beställer från asos? Jag brukar ha stl 20 på övedelar och klänningar, men vet inte om jag bör satsa på 20 eller 22 på nederdelar.. Är den ljusa kjolen vid eller ganska stram? Du skulle inte kunna visa en bild med kjolen på dig?

      • Jo jag har 24 vanligtvis, nja kanske kommer upp i en ootd men förmodligen för sent för ditt ev köp😉 den ljusa är ganska snäv går utåt från höften ungefär.

Kommentera

