Läsvärt från 2011

Ojsan hoppsan, många nya läsare i veckan! Tänkte rekommendera några populära och förhoppningsvis läsvärda/roliga inlägg från 2011 till alla nya läsare.

1. Att försonas med träningen – Själv har jag alltid haft ett ganska ansträngt förhållande med träning, från kläder, till att hitta en träning som passar och att släppa tankarna på att träning alltid måste handla om viktnedgång.

2. Aspirinmask – I kid you not, detta är mitt mest populära inlägg någonsin som genererar flest klick på min sida..

3. Jag och andra fatshionistas är med i stor artikel om plusbloggare i tidningen Chic!

4. Klantiga smalhetskomplimanger – Som tjock anses det alltid vara en bra grej att gå ner i vikt.. oavsett metod..

5. Get it or forget it – Engelska klädkedjan Evans startar upp ”klä dig efter din kroppsform” och berättar för sina kunder vad de kan och vad de inte kan ha på sig. Helt fucking crazy.

6. Bloggträff á la burlesque – Träffar härliga plusbloggare, shoppar, pratar och avslutar med burleskshow. Alltid lika kul att träffa andra fabulösa fatshionistas❤

Blev en trip down memory lane för mig med, min blogg har verkligen inte alltid haft samma fokus😉

Kommentera

