Lindex höstkollektion

Jag och Frida var på Lindex pressvisning igår och checkade in höstens kollektion. Vi hade hur trevligt som helst! Vi fotade för glatta livet och tittade givetvis extra noga på Lindex Generous utbud. Det som visades var bara en mindre del av den kollektion som kommer i höst, men det fanns mycket snyggt på lager. Det jag personligen tycker om mest är att Generousutbudet liknar vanliga kollektionen. Genomgående i båda var mycket svart, vinrött, vissa gula toner, genomskinliga meshtyger, oversize samt mycket glitter och paljetter. Vi såg också att det kommer en del läderdetaljer både på neder- och överdelar och min och Fridas favorit på Generous var den svarta trikåklänningen för 399kr, som Frida visar på bilden med utsvängd nederdel samt läderavslut i halslinning och ärmar. Nedan är mina favoriter ur Generous-kollektionen.

Vi tittade ju dock också på vanliga kollektionen och hittade massor av snyggt där också, en del oversize och plusvänligt. Allt nedan får gärna dyka upp i Generous också!🙂

Och så lite accessoarer och annat

Stort tack också till pressansvarige Helen för att vi fick komma!

9 thoughts on “Lindex höstkollektion

  1. Ja, den svarta klänningen hade suttit finfint! Bästa basmodellen på klänning tycker jag! Men över lag tycker jag det känns väldigt lovande! Heja Lindex!

Kommentera

