Allt är så joooobbigt.

Är lite stressad så allt jag tänkt blogga om blir till intet! Magkatarren var en infektion som jag trodde blev fixat med antibiotika, men vart tvungen att gå tillbaka, och nu verkar det som att jag måste dit en tredje gång.. Utöver det så är det mycket skola/jobb samt att vi håller på med ett lägenhetsbyte, där ena hyresvärden har dragit ut på ärendet i nästan ett halvår… Så nu har det gått till hyresnämnden och jag har fått ringa, tjata och fixa med alla papper som de säger sig ha slarvat bort flera gånger om och jag har väl tappat musten lite. Vill veta vart det är tänkt att vi ska bo någonstans! Just nu står allt på paus och en till potentiell lägenhet har dykt upp, men inte i ett lika mysigt område (dock lika nära stan/jobb och allt) och det vore så himla drygt att gå ur bytet i och med alla parter som är involverade och kämpat för detta.. Plus att vi verkligen vill bo där! Jag har tusan redan inrett stället i mitt huvud..

Så ni får låtsas att detta var det insiktsfulla inlägget om kopplingen mellan vår utseendefixering och dödsrädsla eller möjligtvis en notis om att jag ska på Lindex pressvisning på onsdag^^

 

 

One thought on “Allt är så joooobbigt.

  1. Om du har problem med magen – testa ayurveda. Fråga om det i Veda Lila butuken på Barnhusgatan i Stockholm eller kolla på nätet. Testa också att dricka ett glas ljummet vatten med en tesked ÄKTA flytande grovsilad honung som du kan köpa direkt från biodlare eller från den ryska butiken Matriosjka. Bovetehonung är speciellt bra för detta. Kan ta lite äkta kokosolja i det också från hälsokost.

Kommentera

