Ootd

Har flängt omkring som en galning idag och köpt mat, vin och tårta för att min älskling fyller 28 år idag🙂
Han är galet svår att köpa present till, men det blev biljetter till konserthuset för Symphonic Fantasies – Filharmoniska spelar musik från ett av Adams favoritspel – Final Fantasy. Tänker att det är tillräckligt ointressant för mig för att det enbart ska vara en present till honom, om ni förstår vad jag menar? Hade jag köpt ex. biobiljetter hade det ju i princip varit present till mig själv, hehe.

Adam fick också strålande besked från sitt jobb att de förmodligen har en lägenhet i Solna vi kan hyra. Så nu är det två lägenheter närmre stan på g! YIPPIE!

Kjol och blus – H&M
Cardigan och skärp – Lindex Generous
Skor – Lindex
Solglasögon – Indiska
Väska – Myrorna

 

One thought on “Ootd

Kommentera

