Ootd

Fortfarande magkatarr. Dör alltså! Mat man kan äta med magkatarr – Inget! Sjukvårdsupplysningens rekommendationer – Ingen fet mat, ingen kolsyrad dryck, alkohol, kaffe, svart te, kött, ägg, kyckling, syrliga frukter och drycker, kolhydratrik mat, godis etc.

Mitt svar – Okej så grönsaker, fisk, vatten.. Yougurt?

– Ja fast inte stekt fisk! Bara kokt. Och bara naturell yougurt.Och inte för mycket yougurt eller fisk!

… Så spännande kost alltså. Jag lyssnade halvbra – Gick på bio igår med hubbyn och köpte choklad och drack en päronmer. Fick skitont i magen. Det var inte värt det. Tur nog var filmen bra i alla fall – Avengers FTW!

Klädsel – Lågstadielärare, möjligtvis receptionist. Jag gillar’t!

Blus – H&M – Finns upp till stl 44 men är oversize, även på min 50/52 kropp. Den är dock genomskinlig så jag har ett linne under.
Kjol – Fancy fatshion sydd av Bettie.
Cardigan/Bolero – JSFN via Ellos. Finns upp till stl 46/48, men jag gissade att det skulle fungera och beställde ändå. Living on the edge. Haha!

Leggings -Indiska – Helt nya, de värsta leggingsen jag ägt någonsin. För små i låren, för stora i midjan, smalbenen och för långa. Måste börja prova leggings innan jag köper alltså…
Skor – Tygskor på Din Sko.

6 thoughts on “Ootd

  1. Oh, shit. Magkatarr är inte alls trevligt att ha. Hoppas du har fått medicin för det, då går det över efter någon vecka. Men kokt mat är den diet man bör hålla sig till- det gjorde jag iaf, och det verkade lindrande. Allt annat spydde jag upp =/
    Söt kjol😀

Kommentera

