One thought on “

  1. Åh. Älskar det här med förutfattade meningar om hur ”tjockisar äter”. Jag då som inte är överviktigt lever på skräp rent ut sagt. Om Anna [självdö-snälla] Skipper skulle se min mathållning skulle hon skicka mig på ett akut boot-camp. Men jag slipper frågan, för jag är ”normalviktig”. Jag har en vän, som är som en pinne. Hon rör sig aldrig, röker och dricker alkohol samt äter socker och fett och har aldrig varit överviktig i hela sitt liv och hon är i 50-årsåldern…jag har en annan kompis som är modell större. Tränar, äter nyttigt osv. still rund. Utöver detta, min mor som är mer av modell större och då i 50+ åldern, lever ungefär som jag och hon har trots detta perfekta värden. Och eftersom hon är i den åldern hon är, borde hon väl isåfall ”vara i försena sträcket” om man tittar på vad de säger i videon, för man ska jag banta i förebyggande syfte……
    Jag blir BARA förbannad på att folk tror de kan avgöra hur folk lever och äter bara genom att titta på dem. Kan inte såna bara självdö? Innan de hinner yngla av sig och föra sina korkade åsikter vidare….

Kommentera

