KappAhl svarar på kritik

För några dagar sen blev det diskussion i gruppen Fancy Fatshion kring en väldigt ful topp från kappahl XLNT som också Frida skrivit om här.

Det upptäcktes att man på Kappahls hemsida kunde kommentera?! plaggen, vilket vi raskt gick in och gjorde –

Först tog de bort plagget från hemsidan, men nu är plagget tillbaka med en kommentar från Kappahl

De kunde lika gärna säga att vi vet minsann inte vad vi pratar om, vi är ju bara kunder. Det här är trendigt tycker KappAhl, varför lyssnar vi inte…  Mitt enda svar på detta blev följande

4 thoughts on “KappAhl svarar på kritik

  1. Jag måste hålla med om att KappAhls kläder är förskräckliga och deras plus-utbud är värre än många andras. Dock finns det en sak de gör riktigt bra och förtjänar en eloge för: deras bälten. I princip alla (om inte alla, har inte kollat så noga) finns upp till 115 cm. För mig som alltid har bälte i byxor är det här underbart. Oavsett mode kan jag alltid hitta ett bälte jag gillar och som passar.
    Så nu är det upp till bestämmarna på KappAhl att se till att resten av utbudet blir lika bra så jag slipper få mardrömmar av det.
    /Sara

  2. Jag har creddat Kappahl på min blogg gällande deras plus-byxor och det står jag fast vid! Brallorna är bra tycker jag, men jag är så jävla överrens om att allt annat är förfärligt.

  3. Enligt mig så var den där långt ifrån det fulaste jag har sett, kanske också långt ifrån det finaste, men jag gillar sånt mönster (kanske ej designen).

    • Haha! Ja alla har vi olika tycke🙂 Mitt problem är att de valt att ha så många grejer i ett plagg, resår i nederkant, mönstret, stark färg, volangärm, snören.. De skulle kört på mönstret enbart istället.

Kommentera

