Köpt från Swan och rabatt

Ja, jag vet, det var ett himlans tjat om Swan😉 Men nu har jag i alla fall bestämt mig och köpt ett plagg. Gjorde en helomvändning och köpte ingen av de plagg jag nämnde utan det blev denna

Jag insåg att de andra skulle blivit lite för långa och att den här passar min garderob bättre, dvs. lättare att matcha med plagg jag redan har. Dock använde jag rabattkoden SPRING124 så jag fick 20% rabatt på köpet🙂 Det finns också rabattkoden NEWCUSTOMER3 som också den ger 20% rabatt. Man kan lägga till båda, men bara 20% dras så slösa inte båda rabattkoderna samtidigt.

One thought on “Köpt från Swan och rabatt

Kommentera

