Den här outfiten är så snygg att jag får gåshud.

Klicka på bild för källa och mer info.

4 thoughts on “

  1. Alltså, den här tjejen är As-ball, jag diggar henne jättemycket. Men jag stör mig på hennes uppdragna axlar…..jag vet, jag är hemsk, men hon är så himla fin i övrigt att jag bara vill gå fram och dra ner axlarna på henne. (slå mig inte…..)

  2. Åh, hon är verkligen så fin, jag gillar henne jättemycket och har tittat en hel del på henne förut, men jag stör mig på hennes axlar, att hon drar upp dem så mycket (slå mig inte), Men hennes fashion-sense är oslagbar.

    • Det är ett paket, no sclar no fashion sense😉 Tänk om man själv kunde sätta ihop såna kreationer – neonrosa, rött, rutigt skärp, läderväska med rosa katt och upponervänt kors ^^

      • Men suck. Vad trött jag blir på WordPress ibland. Kom första kommentaren med….jag skrev den och sen togs den bort av wp. Inte meningen att spamma😀 iaf. Ja. Hon vågar och jag älskar det.
        Jag vågade förut men jag har blivit gammal trist och beige. Jag jobbar på’t dock. Vill bli snygg igen.😉

Kommentera

