Marni at H&M

Ja jag vet, jag borde varit solidarisk. Inte köpt från Marni-kollektionen då de inte gör större storlekar än 42. Men jag ville verkligen ha den vita löskragen!! Nu i efterhand är jag lite sur på mig själv att jag inte köpte det gula oversize-halsbandet också… MEN vad händer – Kragen kommer och den är.. För liten??? Själva kragen går inte runt och inte lite heller. Typ 10-15 cm.. SKUMT! Okej, de kanske har gjort den för en väldigt smal hals.. Men jag skulle inte fått på mig den även om jag vore en stl 38 i övrigt. Dålig stil H&M.. Mycket dålig stil.

 

6 thoughts on “Marni at H&M

  1. Skojjar du, det är ju helt sjukt. Hur hade de tänkt där….? Jag menar, en krage ska ju liksom inte vara som ett strypband, vilket det skulle bli på en speta med antar jag……

    • Jo men det är verkligen underligt, i synnerhet eftersom jag i förra veckan köpte en annan krage från H&M som sitter jättebra! Ska ta foto så man ser vad jag menar.

  2. Sjukt konstigt! Kanske ett måndagsexemplar? Men fin var den. Och ja, man borde ju vara solidarisk, men då skulle man behöva gå naken🙂

  3. H&M är iof över lag lite skumma tycker jag. Jag köpte en blus idag som sitter bra typ överallt utom att jag får strypt blod-tillförsel i armarna för man ska tydligen ha armar som en anorektiker för att få plats….
    Åh fota gärna, jag vill gärna se den andra kragen med, jag älskar sånt, saker man kan använda på olika plagg för att förändra

  4. Pinsamt H&M, snack om flopp… man måste tydligen ara size zero för att passa i en sån då enligt skaparen…
    Jag var också sugen på en sånn men då vet jag att det är inget att suckta efter.
    Fin blogg du har föresten!!

  5. Va? Är det sant? Vad illa, riktigt illa. Barnhals är det inte så många vuxna kvinnor som har, oavsett storlek. Synd, för snygg är den.

Kommentera

