Ootd – Recension av Etsy kjol

Tjo! Faktiskt nöjd med kjolen jag köpte för ett tag sen, trodde dock att den skulle vara lite längre och mer utställd.. Alltså som på exempelbilden.. Men den fungerar, storleken stämmer överens. Tom lite stor. Det är både resår bak och dragkedja med knäppe i sidan. Kvalitén är också helt okej, men det märks att det är en ”made in china” variant. Vi får väl se hur länge den håller och hur den klarar en tvätt senare!

Tröja HM och strumpbyxor från HM Mama.

Man skulle nästan kunna tro att jag är sponsrad så mycket jag skriver om dem (både bra och dåligt). Men det är för att jag verkligen vill att de ska utveckla sitt koncept med plus size. De ingav verkligen hopp med förra årets Inclusive kollektion. Vi trodde att de sett ljuset! Fattat grejen! Men inte riktigt än.. Jag har dock fortfarande hopp i massor!

3 thoughts on “Ootd – Recension av Etsy kjol

  1. Du kombinerar väldigt fint! Jag gillar att du har samma ton på tröja och strumpor exempelvis. Kjolen är fin, men du gör den finare med hur du bär den🙂

  2. Ping: Etsy-kjolen | Chubby Chic

Kommentera

