30 för 30 – Jag lovar

Jag försöker för närvarande att INTE köpa kläder, men då blir det desto mindre bloggande och så kan vi ju inte ha det! Därför tänkte jag ta efter många utländska bloggare och köra en 30 för 30. Alltså 30 plagg för 30 dagar. Dock måste detta vänta tills efter torsdag.. För på torsdag har jag tvättid och efter det kan jag fota plaggen jag tänker använda.. Just nu gömmer de sig i tvättkorgen..

Tanken är alltså att jag ska välja 30 plagg ur garderoben som jag sedan ska kunna mixa och matcha. Underkläder och accessoarer räknas dock inte. Jag tänker heller inte räkna strumpbyxor och eller leggings.. Nyupptäckande av garderoben here I come!

I slutet av månaden bör det alltså finnas 30 nya outfitbilder att dela med sig av!

 

3 thoughts on “30 för 30 – Jag lovar

  1. Hur som helst är det ju så att allt klär en skönhet, så du borde ha alla förutsättningar för en lyckad 30-dagars period🙂

Kommentera

