Jackan som försvann: del två

Svaret jag fick från HM:s kundservice var mycket kryptiskt. Tydligen har plagget, som är en kavaj och inte en jacka sålt slut och de har ingen aning om när det ska komma in igen. Ja, det är jobbigt när plagg säljer slut. Speciellt när man inte ens hunnit sätta upp plagget för försäljning över huvud taget. Väldigt jobbigt är det ju också, när man väljer just det plagget i en bild för ”Get the look”…

Dessutom slussades jag vidare till en annan kavaj som inte alls liknande den första, som finns upp till stl 46. Tack kundservice, ni hjälpte mig verkligen inte på något sätt alls :D

Edit: Heloo uppmärksammade mig på denna kavaj som finns på HM:s hemsida i ordinarie kollektion. Det måste nästan vara den. Det var för övrigt INTE den kavaj jag blev slussad till av kundtjänst.

3 thoughts on “Jackan som försvann: del två

    • Vilken tur att bilden är förevigad här på bloggen då😀 Kan ni inte känna pr-avdelningens totala panik – ”abort abort, vi är påkomna!” .. Förmodligen inte, men jag hoppas de lär sig och aldrig gör om det.

Kommentera

