Recension: Randig HM-klänning.

Gah! Jag tog bilder på klänningen jag beställde från HM, men alla lyckades bli suddiga… Skitsamma, klänningen är underbar! Jag beställde den i XL och passar fint på mig som är stl 50/52.  Det avtagbara skärpet sitter bra, vilket var min största fundering. Lackskärp har ju oftast dåligt med stretch i sig😉 Dock ser jag redan nu att skärpet inte kommer vara fint speciellt länge.. Det kommer ”krackelera” vid det hål man fäster med mest.. I övrigt har klänningen ett tjockt fint tyg, dragkedja och bra fall. Himla bra vardagsklänning för 250 pix, som också finns i mörkblått.

I synnerhet om man använder koderna 1304 & 1825 och då få 100kr rabatt🙂

Skorna är från Fancy Fatshions klädbytessäljardag och leggingsen är från Indiska, vilka irriterar mig bortom all rimlig gräns! Jättestora i benen och speciellt nere vid fötterna. Urk, rekommenderas verkligen inte! Jag provar aldrig leggings och synnerligen inte modeller jag köpt tidigare.. Men indiska måste ha bytt modell för dessa som köptes i januari sitter inte alls lika bra som de jag köpt tidigare.

 

One thought on “Recension: Randig HM-klänning.

Kommentera

