Jackan som försvann

Inne på HM+ kan man till höger hitta någon slags inspirationsbild för våren och med på bilden är en jättefin kort marinblå jacka som jag tycker är snygg som tusan!
Därför klickade jag vidare .. Till intet. Jackan finns inte. I alla fall inte på HM+:/

Sluta styla plus size med kläder från andra avdelningar!!! Detta är ju heller inget unikt för HM, även Asos Curve stylar med kläder från annan avdelning, som jag skrivit om tidigare – här.

Ida inne på Fancy Fatshion nämnde att det skulle kunna röra sig om en fördröjning, att plagget ska komma till HM+ snart.. Vi hoppas på det! Under tiden mailar jag och frågar🙂

8 thoughts on “Jackan som försvann

  1. Jag vet! Så irriterande! Spanade också in den, men kom ingenstans. Märkte sedan att det fanns i det ”vanliga” sortimentet. Jag tycker iofs Asos är ganska duktiga på att klä sina modeller från sin vanliga kollektion också. Det har resulterat i att jag fått längre klänningar än jag bett om ;/

  2. Ping: Jackan som försvann: del två | Chubby Chic

  3. Förstår inte vad de vinner på det heller. Tror de att vi ska titta på den fina kavajen och sen inspireras att köpa andra plagg på HM+ som vi från början inte tänkt köpa eller vad är grejen? Dålig PR!

Kommentera

