E.L.F Recension – Uppdatering

I augusti förra året skrev jag en recension av några produkter från E.L.F och sen dess är det absolut mitt mest lästa inlägg. Men nu när jag fått lite perspektiv på vilka produkter som använts och vilka som ligger kvar oanvända tänkte jag uppdatera den recensionen.

Det enda jag faktiskt använt regelbundet är borstarna.. Sminket har visat sig ganska undermåligt och det är ju synd med tanke på priserna😉 Har dock använt plumping lip glaze en del, men främst för ”plumping” effekten. För själva färgen har jag faktiskt tagit ett annat gloss som håller bättre..

 

 

 

2 thoughts on “E.L.F Recension – Uppdatering

  1. och jag älskar fortfarande eyelinern på burk som jag fick av dig! men håller med annars, borstarna är det som oftast är bäst med elf.

Kommentera

