Gnällig

Så onöjd med gårdagens hårklippning. Hela upplevelsen var ungefär lika rolig som att gå till gynekologen.. Eller nä jag tycker inte ens det är jobbigt att gå till gynekologen.. Detta var däremot riktigt obekvämt. Tji fick jag för min snålhet. Köpte kupong på groupon… 180kr istället för de 400 jag brukar betala hos frisören hos mig.. Skillnaden då är ju att jag blir nöjd och tycker det var trevligt… Denna frisör var nästan igång med sax i hand innan jag ens sagt hur jag ville bli klippt!! Sen hävdar hon att med mitt hår går det inte att få en rak lugg.. Trots att alla tidigare frisörer fixat det. Det kändes mer som att jag var ett besvär än en kund.. Mitt hår blev inte stylat efteråt, hon klippte inte så mycket som jag sa trots att jag sa till flera ggr.. Luggen är inte rak och min hårbotten kliar efter det mystiska schampot😦 Sen satt det folk i salongen som inte gjorde någonting, bara satt och stirrade alternativt var så högljudda att jag och frisören inte hörde vad den andra sa. Sen stod det att salongen skulle heta en sak men den hette något annat.. Varför?! Jätteonödigt och förvirrande. Och sen hatar jag när folk byter språk för att säga något de inte vill att jag ska förstå, oförskämt och dumt. Gah! Skulle kunna fortsätta men jag blir bara arg. Jag borde gått därifrån vid första obehagskänslan.. Men jag hade ju redan betalt och tyckte att jag var löjlig..

Får gå till min vanliga frisör så de får fixa eländet.. Buhuhuhuhu

One thought on “Gnällig

Kommentera

