Måndag

Var på fiskpedikyr i måndags med mamma. Jag kan säga att det känns INTE som porlande champagne.. Det känns som att fiskar äter på ens fötter!! Jag och mamsen fnittrade, skrattade och var allmänt högljudda. I broschyren läste vi – Njutningsfullt och avkopplande……. …..

”Herregud de tuggar på mina fötter!!! Aoohhhaaaaiiiiiiii”

Fikat var i alla fall mycket avkopplande!

Det var egentligen för kallt för promenad men vi lyckades ta oss till Designtorget och om jag inte sagt åt mig själv att inte köpa mer grejer denna månad! Skulle jag köpt denna bok🙂 Det går liksom inte att inte bli fascinerad av amerikansk matlagning, när man följt nio säsonger av Top Chef och tre säsonger av Top Chef Masters.

One thought on “Måndag

Kommentera

