Här för att stanna

Senaste veckan har jag läst om en kvinna som gått omkring med en kniv i magen i 20 år för att läkare avfärdat hennes smärta med att hon är tjock, jag har hört konversationer om hur svårt det är för tjocka att försäkras.. På det har jag också läst och hört folk kommentera Sarah Dawn Finers kropp och jag blir så jävla förbannad!!!!

Jag orkar egentligen inte skriva något konstruktivt om det hela förutom att det är för jävligt! Fat acceptance är något som är här för att stanna! Ifrågasätt alltid!

Bra inlägg om saken

Beyond Sizes – Don’t Zipp it!

Happy Happy Fatgirl – Fighting the fat battle

Kommentera

