We Love Colors

Två par strumpbyxor dök upp med FedEx idag🙂 Beställde från We Love Colours för cirka en månad sen.. Så leveransen kom lite senare än beräknat. Amerikanska företag verkar dock ha ungefär 5000 miljoner procent mer servicekänsla och mailade innan jag hunnit tänka på att det var försenat och meddelade att paketet kommer med FedEx istället, då paketet blivit försenat pga. att jag valt en väldigt populär färg (mint).

Ett par kostar 15 dollar (cirka 106kr), men man får räkna med att frakt/tull blir 15 dollar till som man betalar direkt med beställningen.

Meddelar hur de sitter senare!

4 thoughts on “We Love Colors

  1. Numera är jag ganska härdad, men spåren de satt är ju, ja, livslånga ärr som alltid kommer att finnas där. Mer eller mindre. Om hon vill ha mig i sitt liv eller inte vet jag inte om det är hennes val ens, jag vill frigöra mig från allt som har med det här att göra. Uscha. Men jag mår faktiskt helt okej numera, jämfört med tidigare år. Jag ser ljust på framtiden och har lärt mig acceptera mig själv, dels tack vare underbara bloggar som din.🙂

    Fina färger på strumpbyxorna! Jag funderade på att beställa ett par utan fot att ha på studenten, i någon rosa ton.. Alternativt guldgulaktigt. Färgglatt är så härligt!😀

  2. Hmm ja, alltså, när jag tittar på mig själv rakt framifrån tycker jag om det jag ser.. Det är när det kommer till profil som jag får panik. Eller om jag ställer mig längre ifrån spegeln.. Varför blir det automatiskt fulare då? Haha. Det var ju så fint innan.. Knasigt hur hjärnan fungerar ibland, inte sant?

    Jaa. Och mer Brittany/Santana med. Mer kärlek överhuvudtaget egentligen!❤

    • Tråkigt med idiotisk lärare, mär ämnet
      Är så bra!
      Åh den känslan kommer jag ihåg!
      Alla närbilder man tog och paniken av att
      bara vara med på foton där man stod på
      håll. Bloggen och outfitpostandet har
      verkligen varit en välbehövd dos av terapi🙂

      Det är nog väldigt få människor som lyckas växa upp
      utan livslånga ärr:/ Men har man tur får man distans
      som du redan verkar ha🙂 och inser att man är utmärkt
      precis som man är.

      Ja hur fint som helst med färggrannt! Finns ju
      ingen svensk motsvarighet så we love colors är
      awesome!

  3. Åh. Jag vill också bli lärare inom det! Men den här läraren vi har behandlar oss som att vi är dumma i huvudet och han känner sig så överlägsen och andra sådana tråkigheter. Samtliga klasser har problem med honom, många har tagit upp det med rektorn och så, men inget händer.:/

Kommentera

