Förebilder

Alla har dem, alla behöver dem och här är två av mina.

Beth Ditto, sångare för The Gossip och har både designat egna kollektioner och själv gått på catwalken. Bruden är fierce! Varje gång jag tvivlar på att ha på mig något eller göra något, går tanken – Vad skulle Beth säga, och i mitt huvud säger Beth fuck yeah varje gång.

J.K. Rowling.. Need I say more… Från att ha varit fattig ensamstående mamma till att ha blivit en av vår tids största författare, kanske den största.
I alla fall den mest lästa!
Kontentan – Drömmar går i uppfyllelse,
och man kan göra och bli precis vad man vill!

2 thoughts on “Förebilder

  1. Jag såg Beth live i Polen och fyfan säger jag bara, den konserten kommer jag leva på hela mitt liv. Hon är inte bara sjukt cool, hon är så galet ödmjuk också!

Kommentera

