Triviala skoproblem

Jag är hemskt dålig på att köpa skor. Skor går inte att få billigt på samma sätt som andra kläder.. Så istället låter jag bli och mitt förråd av skor består helt plötsligt av fem par kängor i olika modeller och ett antal ballerinaskor. Skittråkigt är vad det är! Samtidigt har alla stylister i hela världen kört in idén om att ett par skor minsann kan göra en hel outfit! Helvete tänker jag då, jag har ju ungefär tre par skor jag tycker om.

För att lösa ”problemet” kollar jag på skor och tänker att ”Nu jävlar! Nu ska jag köpa färggranna skor!” Men i slutändan köper jag ingenting.. Varför? För att alla fina skor har SKYYYYYHÖGA klackar. Det är inte realistiskt. Jag vet att de inte kommer att användas.

Ja, jag vet. Det är ett superfjantigt ickeproblem.

Tips på snygga platta/låga skor mottages änddock tacksamt!

20120124-004740.jpg

20120124-004914.jpg

2 thoughts on “Triviala skoproblem

  1. Hmmm önskar också lite snygga lågskor. Alla skor jag faller för (som inte är ballerinaskor) har klack, och även om jag går hyfsat i dem blir man rätt snabbt trött i fötterna.

    Snygga rödglittriga förresten, måste komma från någon med bra smak😉

Kommentera

