Listor listor listor

Snodd av FatandFurious

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var sexton och gick första året på hotell- och restauranglinjen.. Hoppade av i början på andra året för att jag vantrivdes å det grövsta! Gick senare på en helt underbar linje på Spånga gymnasium, naturbruk inriktning djurvård. Tre underbara år.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Oroade mig för csn och hade ångest över en uppsats som aldrig blev färdig. Till skillnad från i år då jag fick B på uppsatsen och csn flöt på ovanligt bra.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Alltså, allt med ost. Ostbågar, cheeseballs, cheese crunchers, brieost med vindruvor, grönmögelost med fikonmarmelad.. Oh my god Im drooling right now. Ja, räkchips lägger vi till som bonus.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Hur många som helst.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

Nu tänker jag anta att vi pratar om hundatals miljoner😉

Ringa till csn och be att få prata med så högt höns som möjligt och be hela csn-etablissemanget att högaktligen dra åt helvete. Efter det skulle jag nog må bra i sisådär.. Tjugo år.. Men okej, körkort sen till mig och Adam, betala mammas lån på huset, köpa lägenhet, köpa fina saker till Adam och familjen, ge pengar till hjärteorganisationerna och så skulle jag givetvis resa. Till Japan först för det har Adam velat göra hela livet🙂

Sen är jag tråkig och logisk så jag skulle också leta upp rådgivning för hur jag kan investera en del av pengarna etc. så att de aldrig tar slut.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Fruktansvärt dålig på att städa. Skjuter upp saker i det oändliga. Dricker kaffe/cola alldeles för sent och är uppe halva natten. Oroar mig.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Skriver jättemycket. Korta noveller, dikter, har tre halvfärdiga böcker etc..
Organisera, det måste vara det skönaste någonsin.
Fönstershoppa på nätet. Lägger ihop drömkorgen och sen inser man att den är för dyr. Sen gör jag om det dagen efter.. Och dagen efter..
Fika – Jag skulle lätt vinna guld i att fika.
Sova. Skulle vinna guld i detta också.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kommer få skit för det här.. Men onepiece.. Allvarligt talat, varje gång jag ser en tonåring/vuxen ute på stan i en onepiece blir jag lite… Jag vet inte vad jag ska säga.. Nä, det ser helt…. Bara… Nej..
Stickade toppar/klänningar med korta armar.. Liksom.. WTF.. Man har stickat på vintern.. När det är kallt.. Varför har skiten korta armar..

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Iphone, datorn, böcker… Hm.. Leksaker.. Underlig kategori.

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Prinsessan Victoria, Obama, Wetterstrand, Lady Gaga, min mamma, Bettie Von Fraught, Fancy Frida och Jenny på Plump Prism Power🙂

4 thoughts on “Listor listor listor

Kommentera

