Femtusenmiljoner produkter

Jag blir lite galen på tidningars hets över skönhetsprodukter. När de räknar upp årets bästa produkter är de inte bara helt sanslöst dyra utan också hur många som helst! Bodylotion, body butter, handkräm, fotkräm, läppbalsam, ögonkräm, serum och så vidare och vet ni vad det värsta är?! Om jag går och kollar igenom min låda nu så har jag alla de här grejerna flera gånger om… Det här är inget jag aktivt gått ut och köpt för att ha alla dessa produkter utan något som hänt successivt….

Hur har detta hänt! Svara mig!

One thought on “Femtusenmiljoner produkter

  1. Haha, jag är nog ohjälpligt efter när det gäller skönhetsvård. Jag var inne på bodyshop för att köpa en ansiktskräm då jag tyckte att jag blivit lite torr för ett tag sedan. Hon frågade massor av saker om min hy mm och sedan blev hon lite stressad av att jag inte kunde svara på om jag ville ha den till natten eller dagen och ändå inte ville köpa båda. Hallå, jag är bara lite torr och vill smörja in mig ibland. Hon köpte inte det.

Kommentera

