Egentligen vill jag inte ens erkänna hur mycket jag kan känna igen mig i.. UH!

4 thoughts on “

  1. HAHA!!!! jag brukar hata såna här generaliseringar, men ja?? allt stämmer på mig förutom att jag absolut inte skriker när jag ser träffar en (tjej)kompis. särskilt det där med att be om saker. ”kan inte du bara ge mig filten” ”kan inte du bara BLABLABLA ge mig den där”😀

    • Ja innan jag kollade var min spontana reaktion – Vad är det här för antifeministiskt skit! Och så bara.. O.o Fan.. Jag gör nästan allt det där.. Men jag håller med, inget skrikande när jag träffar kompis. Det kanske är en amerikansk grej?

Kommentera

