Up

Jag vill ha en! Science fiction.. Nästan.. Helst hade jag velat ha en robotröst och ett hologram som väcker mig. ”good.morning..you.have.slept.93%.of.your.approximated.time”. Adam blev inte alls imponerad när jag visade videon.. ”Man sover väl lika mycket även fast man inte vet hur länge../Man kan väl bara bestämma sig för att röra sig en gång i timmen/Använd en pedometer”.. Buuu! Jag vill inte bestämma mig! Jag vill ha ett armband som väcker mig genom vibration och berättar hur länge jag sovit. Ju! Min mamma tog på sig foliehatten och tror den registrerar ens varandemönster bla bla bla. Som om inte mobilen gör det redan.

Nej till alla  nai-sayers. Jag vill ha ett armband som säger åt mig att gå upp och röra mig, väcker mig när jag sover som ytligast och som gratulerar mig när jag lyckats sova 8 timmar om natten i en vecka.

De dåliga nyheterna är att det inte finns något datum för när prylen släpps i Sverige.. Och de har börjat återkalla produkten i USA. Antar att vi får vänta på framtiden ett litet tag till!

One thought on “Up

Kommentera

