Recension – Asoskappa

Har alltså beställt och fått hem denna kappa från asos. Allt inom loppet av 4 dagar.. Snabbt jobbat!

Jag beställde den i stl 26, även fast jag vanligtvis har stl 24 då jag tänkte att en kappa kan vara lite kinkigt om den är för liten.. Men ja.. Den är lite för stor nu istället. 24:an hade suttit perfekt, men jag gillar den jättemycket! Väldigt varm och skönt skärp man kan flytta på för att passa vart på kroppen ens midja sitter. Enda minuset är att dragkedjan inte går hela vägen, men det är inget som stört hittils. Längdmässigt är den som vanligt längre på mig än modellen, men hade inte väntat mig något annat. Ca 100cm i stl 26.

Jättenöjd med mitt köp, nu hoppas jag bara att den blommiga klänningen kommer snart också!

 

 

6 thoughts on “Recension – Asoskappa

Kommentera

