Tre nya

I garderoben hänger nu tre nyinköpta klänningar. Herregud, jag skulle ju inte handla den här månaden! Egentligen har jag köpt fyra, men den ena ligger i tvätten och vill inte bli fotad… Den svartröda och den blåprickiga är köpta från två snygga babes på Fancy Fathsion och den andra är från Asos rea.. Kunde inte låta bli.. Fick 25% rabatt på den redan rabatterade gula sommarklänningen, som jag nu alltså omöjligt kommer kunna använda på minst sex månader. Helt klart bästa tillfället att köpa! Alla tre klänningarna var dessutom för stora i bysten.. Min byst känner sig således liten och otillräcklig. Den försöker växa, men det var så längesen att den glömt hur man gör. Och eftersom bysten inte alls vill samarbeta (bra det, annars skulle jag ju behöva köpa bh:ar också) får jag sy in hela högen. Uh. Trä en symaskin flera gånger med olika trådar.. Försöka filura ut (igen) hur man får på tråd på undertrådsrullen). Hjälp?




3 thoughts on “Tre nya

Kommentera

