Klädönskningar

Under min fjantigt korta ickeköpstid på två månader, hann jag ändå samla ihop en önskelista på kläder som jag nu letar febrilt efter.. Ofta utan resultat.. I andra fall är det priset som sätter krokben för planerna! Om ni har några tips på vart jag kan hitta prylarna på önskelistan, (förutom Monif C-klänningen som jag vet vart den finns för det hutlösa priset av 227 dollar).. Säg till omedelbart!

One thought on “Klädönskningar

  1. jag har den här och älskar den, hur mysig som helst! (å snyggare irl än vad den är på bilden). JÄVLIGT stor dock, jag är normalt 46/48 och har den där i small eller tillomed xsmall. den var liiiiite tight i armarna, men inget som störde direkt. den är oversize i small för mig. snyggast är att ha ett skärp i midjan!
    http://se.bestseller.com/vila/knit/MANUSKNITTUNIC/14004362,sv_SE,pd.html?dwvar_14004362_colorPattern=14004362_OLIVESTONE

    mitt andra tips är den här: http://se.bestseller.com/vila/knit/SARTAKNITTUNIC/14004418,sv_SE,pd.html?dwvar_14004418_colorPattern=14004418_VANILLA kanske nått sånt du eftersökte? vet dock inte om den kan användas som klänning, men värt att prova kanske? har inte testat den själv så jag vet inte hur storlekarna är.

Kommentera

