Ootd – Sommarbilder

Lite random bilder från i somras i olika bra kvalité…. Hallå hur gör folk egentligen. Följer det efter en person på stan och fotar dem? (Eller har de stativ)

Här har vi mig i Inclusiveklänningen från HM som jag posar i för att visa upp på kurvigheters forum. Skor secondhand.

Klänning från monki, bolero (fem miljoner år gammal) från indiska, skor från… Jag vet inte riktigt. Något liten skoaffär i gamla stan i Stockholm. Sjalen i håret var en gåva och strumpbyxor från lindex.


Tröja från myrorna. Armband från HM.

Inclusivekjolen. Tröja från HM Bib, världens skönaste skor (som gick bort under sommaren i en tragisk ”ligga i påsa och ruttna”-olycka).

Klänning från HM och hatten från Lindex. Sista exet, som satt på en provdocka högt upp. Tvingade expediten att ta ner…

Klänning från Monki och cardigan och strumpbyxor från HM.

6 thoughts on “Ootd – Sommarbilder

  1. Jag älskar att jag har så många av dina kläder i min garderob också X) Eftersom jag avgudar din stil, du är nog den svenska fatshionbloggare som är mest lik min egen (så egocentrisk är jag!), så blir jag så överlycklig när du publicerar outfits, blir alltid inspirerad. Nu låter jag fjäskig!

    • Ah du gillar också lite tantigt, madickenkängor, oversize och knasigt😉 Det är bra att du vet vad jag har för stil.. Jag är mindre säker på vad den är.. Funderar förresten på att införskaffa kappan du har från evans. Den e så fin! Men åh, vilka av plaggen har du i din garderob?

      • Jaa! Jag letar mig galen efter ett par madickenkängor som också är sköna, men mina fötter har någon lustig idé om att allt som inte är ballerinor är obekvämt X)
        Värt att veta om Evans-kappan är att den är rakare än vad den ser ut på bild. På bilderna ser den jätteutställd ut, men i verkligheten var den inte alls lika A-linjeformad. Men fin ändå. Men har man mycket höfter och junk in the trunk (som mig) så är det bra att gå upp någon storlek.
        Inclusive-klänningen, första Monki-klänningen (fast i rosa) och den blommiga från H&M på hattbilden. Okej, jättemånga var det kanske inte, men en ett par X)

      • Köp inlägg! Man hittar aldrig sköna kängor (eller så finns de i ”kosta väldigt mycket pengar”klassen) Men vafan, jag vill ju ha kappan just för att den ska vara skönt stor och a-linjeformad. BU. Men vadå, du hade 3 av 6. 50% av min garderob delar vi alltså! Coolt. Du får köra mer outfitposter du med tycker jag, nu när jag vet att vi har samma stil. Vill också bli inspirerad!

Kommentera

