Fancy Fatshion

Fina Frida på bloggen Fancy Lane har för ett tag sen startat facebookgruppen Fancy fatshion. En grupp, där man kan sälja, köpa, byta och önska sig till kläder i storlekarna 42 och uppåt. Och efter ett köp får man gärna lägga upp bild på sig själv i det nya fyndet!

Gruppen är stängd, men det går bra att ansöka om medlemsskap. Och är du en stl 42 och uppåt och inte ännu är med i gruppen tycker jag du ska gå med pronto pronto.

PS – Mitt köpstopp är slut, alla fynd som bytte ägare inne på Fancy Fatshion-sidan var för mycket för mig att motstå, så om någon vecka bör jag ha två nya snyggoklänningar i garderoben.

3 thoughts on “Fancy Fatshion

  1. Älskar den gruppen! Tyvärr hinner jag ju inte med..så det har inte alls blivit av med att köpa ngt..detta trots att jag nu ÄNTLIGEn efter 25 år i försöka-gömma-mig-kläder har tagit vett till mig och försöker hitta färgglada roliga underbara kläder! Jag vill inte gömma mig längre!

Kommentera

