Sökes – träningsform och tränarkompis

Nu vill jag börja träna känner jag. Men vilken slags träning? Gym har jag provat fem milj0ner gånger och känner att det fungerar inte. Maskinerna är kanske det tråkigaste i universum och de peppiga instruktörerna är verkligen FÖR mycket.

Jag har funderat över crossfit. Det ser verkligen hur kul ut som helst. Men här finns inget gym som håller på med det så jag tänkte att man kanske kan göra lite hemma också. Eller gå ut på promenad och stanna och göra stationer på vägen. Jag har faktiskt precis kontaktat Linnéa på Linnéa i USA om det hela. Hoppas givetvis fräckt att hon gärna delar med sig av sin crossfitkunskap! För det är ju hon som inspirerat mig, när jag läser hennes blogg verkar det nämligen dökul att göra en miljon situps eller lyfta vikter. En känsla som jag med säkerhet aldrig fått förut…

Och nu till kontaktannonsen – Sökes – Människa i Stockholm som vill träna med mig – Simma? Promenera? crosstraina?! Var inte blyga nu, jag är snel hest.

One thought on “Sökes – träningsform och tränarkompis

  1. Har läst din blogg ett tag. Bor i Stockholm, i hornstull närmare bestämt. Är up for träning, har kort på fitness24seven och min ambition är att sätta igång nu på måndag där men kompletterar gärna med annat! Tappar oftast motivationen efter cirka en vecka så behöver verkligen peppning

Kommentera

