Se skirt of se dreams

Yay! Den kom i en svart, vit- och röd plastpåse som en av katterna sedan övertog. Men ack, innehållet! Kjolen! Den jag letat efter sååå länge. Den faller precis som jag tänkt att en kjol ska falla, som kjolen i mina drömmar sett ut. Vägen hit har varit lång och kostsam och många kjolar har inhandlats innan denna lilla skönhet nu hänger i garderoben. Med sina tre lager kommer den hålla mig varm hela kalla säsongen och jag är en micket glad flicka. Ingen har förstått mig när jag sagt att jag vill att den ska vara halvplätterad, falla vackert, vara typ lite lång, i skira lager och finnas för ett överkomligt pris. Men här är den alltså.

Tycker även att ni ska observera längdskillnaden på hur kjolen sitter på mig och hur den sitter på modellen.

2 thoughts on “Se skirt of se dreams

  1. Omg, en sån har jag letat efter länge! Är egentligen rätt snål och lägger helst inte ut så ”mycket” pengar som 250kr på en kjol men den där är ju helt gudomligt snygg. Synd bara att jag inte får den förrens i oktober. -_-
    Passar jättebra på dig.🙂 Är så avis!

Kommentera

