Jag är inte ensam om att ogilla (hata) Trinny and Susannah

Okej, någon gång var de ute och tyckte att det borde göras mer plussizekläder, som också kan sitta nära kroppen. Men för övrigt så tjafsar de så mycket om ”de rätta underkläderna” att jag vill spy. Tydligen ska alla tjocka kvinnor gå runt i spandex som suger in magen och på köpet ger en klåda/svamp och allmänt värmeslag. Tänk om vår mage skulle synas!!! Lovehandles!!! Onej…. Då går ju VÄRLDEN UNDER! Eller vänta nu.. Är det samma bullshit som vanligt och handlar bara om att konformera in tjockisen. Tänk va obehagligt det skulle vara för allmänheten om vi inte dolde fettet? För vi är ju till för att gå runt och se fina ut. Hallå! Vi är ju faktiskt kvinnor, det är ju meningen att vi ska vara osäkra och gå omkring i ”smickrande” (Finns det något värre ord i hela världen?!) kläder. Alltså kläder som får oss att se smalare ut. Med kläder ska vi lura allmänheten att vi egentligen är smalare.

Sånt är tydligen viktigt.

Kyss mä!

4 thoughts on “Jag är inte ensam om att ogilla (hata) Trinny and Susannah

  1. Underbart litet klipp!! Men jag har tänkt på en sak, Trinny och Susannah har ju haft en serie med avsnitt där de träffar en herrans massa folk för att prata om vilka kroppsdelar de gillar etc etc, är detta ett försök att kompensera för att gördlar dom har satt på kvinnor i tidigare program? Snacka dubbla budskap…

    • … Vem vet.. Tom. Susannah har ju på sig den där gördelsmokapären… Jag stör mig på hela ”du behöver inte gå ner i vikt, du behöver bara visa upp dina absolut smalaste kroppsdelar och se smalare ut…” GAH!
      A-kjol om du har stor rumpa! Mönster och omlott om du har mage och stora bröst för att bryta upp. Nej tack. Jag har på mig vafan jag vill.

Kommentera

