E.L.F – Megabeställning!

Karin gör det igen! Hon tipsar om superbilligt smink hos E.L.F, som hon DESSUTOM har en fiffig 50% rabattkod på (SUPERELF50), som gäller alla beställningar över 30 pund. Och när det gäller vanliga sminkpriser så är ju 30 pund egentligen inte speciellt svårt att komma upp till.. Men med rabatten fick jag ALLT på bilden för 300 spänn inklusive frakt.

*gråter av lycka* Kabukiborste för 25kr känns oslagbart.

Hur det sen kommer fungera i verkligheten återkommer jag om! Annars finns det en hel del videos om produkterna på youtube.

Enjoy!

Edit – Märkte såhär i efterhand att jag glömt ta med två produkter till på bilden.. Lika bra.. Det fick knappt plats som det var! Men det betyder i alla fall att produkterna kostade cirka 18 kr styck… Helt fackin amazing.

2 thoughts on “E.L.F – Megabeställning!

  1. *dräggel* många av deras produkter är riktigt bra, många sådär tycker jag. men deras ögonskuggeborste (andra från vänster längst ner) är den bästa borsten jag provat, score!

  2. Håller med ovanstående. Med Elf måste man lära sig vad som är bra och dåligt. Dvs beställa några gånger. Vissa saker de har är jättebra medan andra är sådär. köpte något läppbalsam som skulle vara bra för läpparna men det var verkligen dåligt, å andra sidan har de min favorit (vad heter det nu igen) såndär man sätter på ögonlocket innan man tar på ögonskugga för att det ska hålla bättre. Har make up stores nu men elfs är tusen gånger bättre! Likaså är puderögonskuggorna bra tycker jag!

Kommentera

