Den perfekta knuten

I år och dar har jag kämpar med hårnålar och snoddar för att få till den perfekta knuten på huvudet. Och nu vet jag hur man gör!

Karin på Karinskonstgrepp informerar om mirakelprylen magic sponge! Herregud vilken grej, jag beställde en omedelbart och den beräknas komma i augusti.. Så hur fick jag till den perfekta knuten redan nu? Ja, Karin skrev också att man annars använt en strumpa man klippt hål i. Den fungerar nog inte lika bra, men jag kunde inte vänta. Ville ha knuten nu! Provade även magiska frisyren men det gick halvbra.

Det svåraste med frisyren är att försöka fota den själv. Helt jävla omöjligt. Fick igår assistans av karln, men idag försvann han till tandläkaren den lymmeln!

Det tog ungefär 50 bilder för att få denna bild..

 

Den halvmagiska frisyren (behöver en längre strumpa..)


One thought on “Den perfekta knuten

  1. Ping: Magic sponge does the trick | Under ytan med en robust dam

Kommentera

