Vad är värre…

En klädkatalog full av skit.. Eller en full av skit man vill köpa, men inte har råd med?!

HM-katalogen dök upp här i dagarna och jag öppnade den med sval förväntan, det brukar nämligen inte finnas så mycket i den jag vill ha.. Men här fanns ju massor?!.. Dilemmat är nu ett faktum och jag har lagt till samtliga plagg i varukorgen en miljon gånger för att sedan rensa ner till det jag har råd med.. När jag är klar med det är det ett plagg kvar och då blir jag deprimerad och stänger ner hela sidan.. Då känner jag hur en helt irrationell känsla sveper över mig ”Om jag inte får den där kavajen kommer hösten bli fruktansvärd!”.. Så kommer det givetvis inte bli, men för en tusendels sekund så känns det så. Och om skiten kommer vara slut i min storlek när pengarna kommer in nästa vecka kommer jag banna mig själv över att jag inte köpte allting med det samma.

Dock så är HM:s nya hemsida helt retarded och vill inte alls fungera som jag tycker den ska. Sen har de tydligen lite problem med leverantörer, varav alla plagg jag vill ha inte går att beställa.

Trenchcoat, kjol, kavaj och strumpbyxor från BiB och den orangea klänningen samt den grå omlottkoftan, som båda går upp till XL är från ordinarie avdelning.

Kommentera

