Bloppis!

Idag kände jag mig som Madicken med hjärnskakning, som inte fick åka på utflykt.. Fast jag hade då hosta och kunde inte gå på bloggträff. Adam tyckte jag skulle hålla mig utom räckhåll så jag spenderade mestadels av dagen i sovrummet, där jag sorterade bland alla kassar jag duktigt sorterat ut från garderoben, men ännu inte lagt ut för försäljning. Men nu är bloppisen alltså up and running.

Vill ni besöka den på en gång! Jajamen, då klickar ni…

DÄR!

One thought on “Bloppis!

Kommentera

