Hur folk hittar min blogg

Alltså… Som ni kanske vet så kan vi bloggskribenter se ungefär vem som besöker vår sida. Vi kan också se vem som länkar till oss eller ord i sökmotorer som leder till sidan i fråga. Idag hittade någon till min sida genom att söka på ”sexig dam” på google. Jag var givetvis tvungen att se om detta kunde stämma. Och jajamen.. Efter underkläder, porr och en länk till familjeliv finns MIN blogg.. O.o Dock före sidor om Oprah. Tyckte det var mycket roligare när man kunde hitta min blogg genom att söka på ”awesome”. Funderar på och har funderat ett tag på att byta både bloggnamn och adress. Men till vad? Schizofren blogg 2.0?

Kommentera

