Guldväder

Ah, en ledig söndag och det är 14 grader och ösregn. Skitväder säger vissa, guldväder säger jag! Att bara kunna vara hemma och tycka att det är ganska skönt att vara inomhus. Dricka kopiösa mängder varma drycker, se film och rensa i förråd och lådor. Eller så gör man som vissa andra medlemmar av familjen och tar en tupplur.

One thought on “Guldväder

  1. Jag tycker det är helt underbart sommarväder. Jag slipper svettas och kan njuta jättemycket av min semester. Men det är ju jag det.

Kommentera

