En lista

Hittade den på bloggen Thegirlandthecats och eftersom jag borde läsa kurslitteratur och har en deadline ikväll kände jag att det var rätt tillfälle..

Senaste…

Filmen du hyrde? Animeserien Sandy Bell från lovefilm (går inte att få tag på hela internet.. hittade den dock på spanska på youtube, men det var inte helt tillfredställande).
Filmen du köpte? Någon 90-talsfilm från en loppis eller så.
Låten du hörde? Imagine – John Lennon
Låten du laddade ner? … Oj… Jag vet inte..Kör på spotify, youtube eller shark.
Personen du ringde? Jag är mer en sms person, och då var det för att berätta att skådisen som spelar Stefan i vamp diaries är med i The OC:s första säsong. Såna livsviktiga grejer måste man meddela allmänheten.
Personen som ringde dig? Mamsen ringde inatt för att få hjälp med att välja färg på en dörr. Vi samtalade om dörrval i över en timme^^
TV-program du såg? Fashion i tisdags på svt-play.
Person du tänkte på? Min man, han hann ringa precis nu!
Boken du läste? Peach Keeper av Sarah Addison Allen
Personen du fick e-mail av? Jättetråkigt nyhetsbrev från lägenhetsbyte.se
Personen du fick brev av? *grinar* jag får bara räkningar. Kanske något semesterkort någon gång ibland, när personen i fråga redan hunnit komma hem och berätta allt som står på kortet.
Personen du fick sms av? Bästa ubervännen. Vi planerar Harry Potter-maraton innan premiären.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nu ska vi se…. år 2006 kanske.
Saken du köpte? Ett armband från en gatusäljare med kristna ikoner på. Älskar religiöst krimskrams.

One thought on “En lista

Kommentera

